نرم افزار فریز کردن سیستم عامل Wondershare Time Freeze 2.0.3.0
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



بازدید : 1583
نویسنده : alinn

نرم افزارWondershare Time Freeze قابلیت فریز کردن درایو ویندوز شما را از ورود ویروس و یا دستکاری منجر به خراب شدن ویندوز دارد.شما  با این نرم افزار به راحتی می توانید از سیستم خود استفاده کنید بدون آن که سیستم شما دچار عیب یا ... شود.در صورت عیب و یا هنگ کردن ویندور خود می توانید آن ر ا یک بار ریستارت کنید و دوباره با کیفیت اول از ویندوز خود استفاده کنید.

عکس

 

نکته ی قابل توجه دیگر این است که این نرم افزار امکان حفظ پوشه های شما را دارد و در صورت استفاده ی کاربر دیگر از رایانه ی شما و مراجعه به فایل ویندوز شما از او رمز می خواهد و بدین ترتیب از ورود افراد به فایل های شما جلوگیری می کند.

 

لطفا جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک دانلود – ۵ مگابایت | لینک کمکی

 

منبع:دانلود ایرانی



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار ساخت محیط مجازی, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Wondershare Time Freeze 2 , 0 , 3 , 0, دانلود نرم افزار Wondershare Time Freeze 2 , 0 , 3 , 0 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار ساخت محیط مجازی, دانلود نرم افزار ساخت محیط مجازی برای کامپیوتر, نرم افزار, نرم افزار Wondershare Time Freeze 2 , 0 , 3 , 0, نرم افزار ساخت محیط مجازی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: